Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Το σ'αγαπώ!

Όταν είσαι σε μια σχέση, η οποία αρχίσει και πηγαίνει στο πιο σοβαρό (όχι αραβώνες, γάμους, σώγαμπροι κλπ, απλά είναι exclusive, φαίνεται να έχει μέλλον κλπ) , είναι κρίσιμο το πότε θα πεις το σ'αγαπώ, ποιος θα το πει πρώτος, σε τι φάση θα είστε, αν το νιώθουν και οι δυο.
Και μετά είναι αντίδραση!
Και όλα αυτά είναι που πρέπει να τα θυμάσαι.
Για όσο είστε μαζί;
Όχι. Πρέπει να θυμάσαι τα ΠΑΝΤΑ για ΠΑΝΤΑ!


Γιατί μπορεί να χωρίσετε,αλλά μπορεί και να τα ξαναβρείτε. Και τότε πρέπει να θυμάσαι!


Εγώ λοιπόν έκανα το λάθος να το ξεχάσω. Ε, ναι, το παραδέχομαι. Δεν το θυμάμαι. Ήρθε φυσικά να το πω, το ένιωθα από πριν να το πω, οπότε δεν μου έκανε κάτι τρελό που το είπαμε, δεν ξέρω...
Μπορώ να πω ότι ακόμα το πληρώνω αυτό το λάθος μου να ξεχάσω.. Βέβαια κάτι μου λέει ότι δεν το θυμάται ούτε το Μαράκι, γιατί όποτε της λέω να μου το θυμίσει μου το παίζει δύσκολη.
"Να θυμηθείς μόνος σου! Αν νοιάζεσαι πραγματικά να θυμηθείς!"

Αφού το σκέφτομαι να το παίξω καμιά μέρα, "Θυμήθηκα!" και να βγάλω καμιά ιστορία από το κεφάλι μου, να δω αν θα συμφωνήσει!


Αλλά ας πούμε ότι πλέον η ζωή μας προχωράει κανονικά. We've moved forward που λένε και στο χωριό του GAP.

Το σ'αγαπώ, που λέτε, δεν είναι μικρή υπόθεση. Δυσκολεύεσαι να το πεις και να το εννοείς, αλλά μόλις βγει ξεκλειδώνει μια πόρτα! Αρχίζουν τα παιχνιδάκια, τα σ'αγαπώ στο τελευταίο μήνυμα, το σ'αγαπώ όταν κλείνει το τηλέφωνο, το σ'αγαπώ όταν αποχαιρετιέστε στο ΜΕΤΡΟ, το σ'αγαπώ πριν αρχίσει το φαγητό, το σ'αγαπώ ανάμεσα στις μπουκιές, το σ'αγαπώ κατά τη διάρκεια της μπουκιάς με το στόμα να ανοιγοκλείνει και κομματάκια να πετάγονται! Τι γλυκό!!!


Και έχουμε περάσει όλες τις φάσεις αυτές, και εν καιρώ της δύσκολης εβδομάδας του Ιουλίου, έχουμε κατέβει για βολτίτσα σε μια παραλία. Είχε και σχεδόν πανσέληνο (που για εμένα ήταν πανσέληνος, λες και μια μέρα κάνει τη διαφορά), η παραλία ερημική, πολύ ρομαντική φάση σας λέω..
Περπατάμε αρκετή ώρα και μιλάμε για τις διακοπές που σχεδιάζαμε.. Πού να πάμε, τι να κάνουμε, πότε θα πάμε. Μετά θυμηθήκαμε τα της σχολής, και κάτι αστείες στιγμές, μετά πήγαμε ακόμα πιο πίσω στις αρχές της σχέσης μας, εκεί να δείτε αστείες στιγμές! Και μετά....

- Πέτρο να σου πω κάτι;
- Πες μου γλύκα μου!
- Να ξέρεις... (σιωπή)
- Όχι, δεν ξέρω, πες μου.. (φόβος.. τι με περιμένει τώρα πάλι;;;)


- Να! Σε αγαπάω! Σε αγαπάω τόσο πολύ που είσαι το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι όταν ξυπνάω, το τελευταίο πριν κοιμηθώ! Σε σκέφτομαι, σκέφτομαι πόσο χαρούμενη με κάνεις, πώς όλο αυτό διάστημα που είμαστε μαζί είναι τόσο υπέροχο! Είσαι από τα καλύτερα πράγματα που μου έχουν συμβεί!
- Και εγώ σε αγαπώ!

-....... ΤΙ;; ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ;; ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΩ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΙΝΑΙ "ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΑΓΑΠΩ";;
-εεεε.....

Αφού με ξέρεις, δεν είμαι καλός με αυτά τα λόγια.. το ξέρεις ότι σε αγαπάω, γιατί πρέπει να βρω ωραία λόγια να στο πω, αφού στο δείχνω;

- Ποιος σου είπε ότι πρέπει; Έτσι βλέπεις τη σχέση μας; Σαν ένα πρέπει; Δηλαδή πρέπει να μου πεις ότι με αγαπάς; Δε θέλεις να μου το λες από μόνος σου;

- Το ίδιο πράγμα δεν λέμε;
Γιατί εκνευρήστηκες άρα που σου είπα απλά ότι και εγώ σε αγαπώ και όχι κάτι πιο φανφαρέζικο;

-Δηλαδή θες να πεις ότι εγώ αυτά που λέω απλά λόγια για να στα πω και να ακουστούν ωραία δεν τα εννοώ.. μετά από όσα έχουμε περάσει μαζί αυτό πιστεύεις για εμένα; ε; 

-

Άκου τι θα κάνουμε... θα απολαύσουμε τώρα τι θάλασσα και το φεγγάρι και σε 5 μέρες αν θες θα κάνουμε την ίδια συζήτηση, εντάξει;

-ΕΝΤΑΞΕΙ! Αλλά δεν θα τη γλυτώσεις! Ξέρεις πως έχεις άδικο, και μην νομίζεις ότι σε 5 μέρες θα έχει αλλάξει κάτι!!
______________________________

Επειδή έλαβα καμιά 10αριά e-mail για την απουσία μου αυτές τις μέρες, θα ήθελα να ενημερώσω ότι λόγω υποχρεώσεων της σχολής έχω ελάχιστο χρόνο για το blog! Θα προσπαθήσω να μοιράζομαι τουλάχιστον μια ιστορία κάθε εβδομάδα όμως! :)
Οκ, 3 e-mail έλαβα, τώρα το ξεκίνησα το blog, δεν είμαι και τόσο δημοφιλής... 

Εντάξει πια, αμέσως να με φάτε! Δεν έλαβα κανένα e-mail, αλλά πρέπει να μου το κοπανάτε;;;;

~Π.

14 σχόλια :

  1. χαχαχαχαχα ρε συ κάτι έχουν όλες οι γυναίκες και συννενοούνται τηλεπαθητικά γιατί αυτή η συζήτηση έχει γίνει άπειρες φορές (κι εγώ την έχω ακούσει και ζήσει και φίλοι μου, όλοι οι άντρες μάλλον...)

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σίγουρα υπάρχει μια παγκόσμια -μυστική- οργάνωση γυναικών, που δίνει γραμμή σε όλες!
      http://www.youtube.com/watch?v=IySCPci4TSM

      Διαγραφή
  2. Όχι καλά τα λέει το Μαράκι. Εμείς σας ανοίγουμε την καρδιά μας και εσείς λέτε ένα ξερό "και εγώ σ'αγαπώ" .
    Προτείνω να διαβάσεις το Συρανό ντε Μπερζεράκ. Ή τουλάχιστον δές την ταινία . Όχι μόνο εσύ όλοι οι άντρες. :Ρ

    Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν είναι θέμα ανοίγματος καρδιάς.
      την αγάπη μου και το τι νιώθω, το δείχνω.. το να το πω, με όμορφα χαρούμενα λόγια, τι νόημα έχει;;

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ με την Love Addict. Συρανό ρε μουνιά! Γιατί ο τύπος μπορούσε να γράψει 20 στην Έκθεση Πανελληνίων λέγοντας ένα "γεια" μόνο.

      Διαγραφή
    3. συμφωνώ με τη writer που συμφωνεί με τη love addict!!

      Διαγραφή
  3. Καλά, τώρα δα ετοιμαζόμουν να σου στείλω μέιλ να δω τι συμβαίνει και δεν έχεις κάνει ανάρτηση τόσες ημέρες!!!
    Τώρα, κατά τα λοιπά, δεν είμαι τύπος που αρέσκεται σε τέτοιου είδους στιχομυθίες με τον καλό της, ούτε ήμουν ποτέ του σ' αγαπώ, μ' αγαπάς, όχι εγώ πιο πολύ και τέτοια. Τα λόγια είναι αέρας και χάνονται. Προτιμώ τις πράξεις.
    Αλλά έχω να πω κάτι πάνω στο"Πρέπει να θυμάσαι τα ΠΑΝΤΑ για ΠΑΝΤΑ!" Αναρωτιέμαι το για πάντα είναι αρκετό; Ή πρέπει λίιιιιιγο περισσότερο από το για πάντα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πάντα πρέπει είναι λίγο περισσότερο από πάντα..
      αλλά που να τρέχεις τώρα με τα τακούνια.. ;)

      Διαγραφή
    2. Έτσι, έτσι, για να κατανοήσω καλύτερα την έκφραση περί τακουνιών και τρεξίματος και να την χρησιμοποιήσω σωστά εάν χρειαστεί!

      Διαγραφή
  4. Άσε με να μαντέψω. Με θεωρητικιά έμπλεξες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπα, των θετικών επιστημών είμαστε και οι δύο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρώτον, φτιάξε την ιστορία για να ψαρώσεις την τυπίσσα και, κατόπιν, πες μας τι έγινε.

    Δεύτερον, γιατί η γυναίκα λέει ''σ' αγαπώ''; Για να εξωτερικεύσει μια κατάσταση που νοιώθει για σένα ή για να ακούσει κι αυτή το σ' αγαπώ και να καλύψει τις δεδομένες ανασφάλειές της; Ρητορικό το ερώτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, αλλά να την πω την ιστορία εν καιρώ περιόδου ή όποια στιγμή τύχει; έχει σημασία ;)

      Διαγραφή